עשה זאת בעצמך: 12 רעיונות מגניבים לגינה

102871
קרדיט: theownerbuildernetwork.co

אם גם אתם מרגישים את הצורך ליצור ולשדרג את הגינה כל הזמן אבל לא מעוניינים להשקיע את מיטב כספיכם, יש לנו פתרון נפלא – עשו זאת בעצמכם! אספנו 12 רעיונות מגניבים שניתנים ליישום בגינה בקלות יחסית.. אם ניסית, תשתפ/י אותנו! (לחצו על התמונה להרחבה על הפרוייקט)

1. משטח כגינת תבלין אנכית מעוצבת

קרדיט: homedit.com
קרדיט: homedit.com

משטחים הם אחד מחומרי הגלם השכיחים והנוחים ביותר לעבודה. ניתן לבנות איתם רהיטים, גינות ומתקנים בקלות יחסית. מוזמנים לקבל השראה נוספת לגידול אנכי במתכונת עשה זאת בעצמך כאן.

2. קופסאות שימורים כאדניות יפהפיות

קרדיט: cieradesign.com
קרדיט: cieradesign.com

יישום מקסים לאחת השאריות שיש בכל בית – קופסאות שימורים. ציבעו אותן (חיצונית) בספריי לבחירתכם, נקבו את תחתית המיכל ושני חורים לתליית הקופסא, וזהו, ניתן לשתול ותלות!

3. ספסל עץ מיוחד

קרדיט: www.1001gardens.org
קרדיט: www.1001gardens.org

ניתן למצוא גזעי עץ חתוכים כמעט בכל מזבלה מקומית וכפי שאתם רואים בתמונה, בקלות יחסית ניתן לקבע בין שני גזעים משטח שיהווה ספסל חדש בגינה.

4. מגדל עציצים אנכי

קרדיט: Buzzfeed
קרדיט: Buzzfeed

פרוייקט מקסים ופשוט ליצירת מגדל עציצים אנכי ושופע פרחים, או אולי תבלינים? בכל אופן אל תשכחו לפנק את הציפורים בקערת מים קטנה משלהם

5. בריכת נוי קטנה לחצר מהר ובזול

קרדיט: thegardenglove.com
קרדיט: thegardenglove.com

תודו שזה אחד הדברים המקסימים שראיתם! בריכת נוי קטנה לגינה שניתן לבנות בקלות מדהימה. עקבו אחר ההוראות במדריך המפורט (לחצו על התמונה) ואל תשכחו את המשאבה כדי שהמים לא יעמדו במקום.

6. גינה מוגבהת מושלמת לגידול ירק

קרדיט: sunset.com
קרדיט: sunset.com

זה אולי הפתרון הטוב ביותר לגידול ירק באדמה. הגינה המוגבהת, כאשר מועשרת בקומפוסט, ממוקמת באזור עם תאורה מספקת ובעלת מרווחים מספקים בין ירק אחד לשני, מהווה את אחת הדרכים היעילות לגידול משום שהיא מעניקה לשורשים את הסביבה האולטימטיבית והם אינם צריכים להתחרות עם עשבים שוטים. ליחצו על התמונה למדריך השלם (באנגלית).

7. ערוגה דקורטיבית מבלוקים

קרדיט: listotic.com
קרדיט: listotic.com

בלוקים הם חומר גלם נפלא לבניית בתים, אבל גם הגינה שלנו יכולה להנות מהם! במיוחד בשל העובדה שהם מאפשרים משחק יצירתי וקוביות שיוצאות החוצה מהערוגה עצמה והופכות ל'מיני אדניות'.

8. אופניים חיים

קרדיט: waveavenue.com
קרדיט: waveavenue.com

יש לכם אפניים שמחכים בפינה ליום בו תחליטו להפטר מהם סופית? אם כן, אין שום צורך לעשות זאת! השתמשו בהם כמיצג חי ופורח בגינתכם!

9. מתלה מדפי תבלינים

קרדיט: survivallife.com
קרדיט: survivallife.com

10. שתילת אדניות בתוך האדמה

שתילת אדניות בתוך האדמה למניעת בלגאן
קרדיט: Buzzfeed

אם אתם מעוניינים בגינה מטופחת ומוקפדת באפשרותכם להשתמש באדניות על מנת לשתול את הצמחים שברצונכם לגדל. שתילה באדניות תתחם את הצמחים ותעניק לכל אחד מהם את השטח הנפרד שלו, ללא עשבים וללא השתלטות עוינת.

11. אדנית מלכותית מצמיג

קרדיט: /theownerbuildernetwork.co
קרדיט: /theownerbuildernetwork.co

יש הרבה יישומים לאדניות מצמיגים, אבל יישום כזה יפה עוד לא ראינו ולכן היינו חייבים לצרף אותו לרשימה. בתמונה ניתן לראות את כל השלבים – מהחיתוך, הפיכת הגומי והיישום הסופי, אך אם אתם זקוקים להרחבה נוספת תוכלו ללחוץ על התמונה לכתבה המקורית.

12. מיכל לגידול בצל ירוק אינסופי (כמעט)

קרדיט: theownerbuildernetwork.co
קרדיט: theownerbuildernetwork.co

את הבצל הזה תוכלו גם לגדל בתוך הבית ולא בהכרח בגינה אבל היישום הזה כל כך מגניב שלא יכולנו לוותר עליו! על השלבים ליצירת הפלא הזה ליחצו על התמונה.

גם אתם עשיתם דברים מגניבים בעצמכם בגינה? שילחו לנו תמונות אל [email protected] ואנו אולי נציג אותן לקהל הקוראים שלנו.

3 תגובות

  1. ההדרכה האחרונה של הבצל
    הם מתשתמשים בבצל רגיל שמוציא גבעולים ירוקים האם זה אותו דבר כמו בצל ירוק מבחינת טעם?

  2. ההדרכה האחרונה של הבצל
    הם משתמשים בבצל רגיל שמוציא גבעולים ירוקים האם זה אותו דבר כמו בצל ירוק מבחינת טעם?

השאר תגובה