גידול הידרו Indoor בשליטה מוחלטת מרחוק דרך המחשב שלך

2781
לגדל הידרו INDOOR מערכת שליטה ובקרה

גידול הידרו INDOOR הוא מורכב ודורש תחזוקה גבוהה, אך האם זה הכרחי? עם מערכות חשמליות מובנות, פרמטרים ידועים מראש וריכוז כל האלמנטים הללו יחד בחדר או אוהל גידול אחד, ישנה אפשרות ליצור בקרה ושליטה מוחלטת מרחוק על כלל היחידות המשתתפות בגידול, אשר תמנע את הצורך בתחזוקה השוטפת הידנית אשר מעיקה ומקשה על המגדלים. העתיד כבר לגמרי כאן!

למי שעדיין לא לגמרי מבין את ההבדל, גידול הידרו INDOOR לעומת גידול הידרופוני רגיל, מתמקד בגידול בתוך מבנה, בניתוק מוחלט מתנאי האקלים והסביבה החיצונית, תוך מתן תנאים אידאליים לצמח אותו מגדלים על ידי תאורה מתאימה לגידול צמחים בשעות המדוייקות הנחוצות לו, איוורור חלל הגידול, מתן לחות בכמות מספקת, סינון האויר על ידי מערכות סינון פחמיות, החדרת פחמן דו חמצני ועוד מערכות אשר יאפשרו את מיקסום התוצרת המופקת מאותו גידול שלא רק שאינו גדל בטבע, אלא גדל בסביבה הופכית באופן קיצוני.

המגדלים אשר מעבירים את גידוליהם מהחוץ אל הפנים עושים זאת משתי סיבות מרכזיות: 1. הם מעוניינים לגדל צמחים בשליטה מוחלטת ללא תלות במזג האויר ותוך השפעה מינימאלית ממזיקים. 2. הלגיטימיות החוקית של הצמח אינה מאפשרת את גידולו בחוץ בביטחון. לרוב, גידול הידרו INDOOR מתייחס לגידול צמח הקנביס, או בשם הרחוב שלו – מריחואנה.

גידול הידרו בשליטה ובקרה מוחלטת מרחוק

כחלק מהמחקר המתמשך שלנו אחר טכנולוגיות הגידול המתקדמות ביותר בעולם והבאתן לישראל, הגענו לאחרונה למוצר שנראה שמגדלי הINDOOR חלמו וציפו לו והוא נקרא – OPEN GROW.

ה'אופן גרו' מעניק למגדלי ההידרו שליטה מוחלטת על הגידול שלהם – היישר ממסך המחשב! השליטה הזו כוללת מילוי אוטומטי של המים, דישון אוטומטי, איזון חומציות אוטומטי, כיול ושליטה בשעות האור והחושך, כיול ושליטה ברמות הלחות והאויר, חיישני תנועה, הצפות ועשן, אשר מתריעים ומפסיקים את פעילויות המערכות הנחוצות לשם שמירת על ביטחון הגידול, בנוסף ניתן בעזרתה לעקוב אחר לחות מצע הגידול ולהעניק רמות השקייה שונות לעציצים שונים.

כל הפרמטרים הללו ועוד מכויילים בתוכנה אשר מותקנת על מחשבו האישי של המגדל, משודרים ונקלטים, מעבירים דיווחים בזמן אמת ומאפשרים שליטה מוחלטת על הגידול מבלי להיות נוכח בו כלל.

כחלק מהמחקר שלנו את המוצר קיבלנו אותו להתקנה ישירות מהיצרנים, ואת התרשמותנו הראשונית אנו חולקים בסדרת סרטונים קצרים בהם אנו פותחים את החבילה ומבינים ממה היא מורכבת. בקרוב מאוד נעלה גם את סרטוני ההתקנה וההתנסות שלנו עם מערכת ה'אופן גרו'.

לפרטים ורכישה התקשרו עכשיו אל 08-9174719 או כיתבו לנו ובקרוב גם לכם תהיה מערכת שליטה ובקרה מרחוק OPEN GROW.


השאר תגובה