בעקבות חופשת הקורונה תוצרת הקיר ההידרופוני נשלחה לתלמידי בית הספר

886
מערכת הידרופונית לבית ספר על קיר לגידול ירקות
גידול הידרופוני בבית ספר מעגלים שדה נגב. משלוח לתלמידים לתקופת הסגר של הקורונה.

יוזמה מבורכת ומחממת לב של צוות הנהלת בית ספר מעגלים בשדות נגב: חלוקת תוצרת הקיר ההידרופוני לתלמידים, עם הקדשה מרגשת וים של השראה.

בית ספר מעגלים משדות נגב התחדש בקיר הידרופוני ושני מגדלי Airponic הידרופונים רק חודש לפני שהוחלט על סגירת כל מוסדות החינוך בישראל בעקבות התפשטות וירוס הקורונה. הצוות החינוכי בבית הספר, שהתגייס כבר מתחילת הדרך במסירות ראויה לציון לחינוך התלמידים לחקלאות עירונית מקיימת, החליט לשלוח את התוצרת לתמידי שכבה ד' שהייתה אמונה על תחזוקתו.

חסה ממערכת הידרופונית בית ספרית
משלוח מנות הידרופוני לתלמידי בית הספר

לדברי הצוות החינוכי, הכוונה המקורית הייתה לתת להם לקטוף בעצמם חסות שגידלו בפסח כדי לשים מרור על שולחן החג, אך הנסיבות המיוחדות בעטיין נגזר על בית הספר לסגור שעריו גרמו ליצירתיות מרשימה שהובילה למהלך חלוקת הירקות.

האמת היא שגידול ירקות בבית זה לא רק התחביב הכי מהנה שיש, אלא גם הביטחון התזונתי הכי אפקטיבי לימים כאלה בהם כולנו סגורים בבתים ומזון טרי ובריא כל כך נחוץ לנו. לכן למהלך של בית ספר יש גם מסר מלמד ומעורר השראה.

מערכת גידול הידרופונית בבית ספר עם ירקות
מערכת NFT הידרופונית על קיר בית הספר מגדלת 44 צמחים
מגדל הידרופוני AIRPONIC
מערכת מגדל הידרופונית AIRPONIC טפטוף מגדלת ירקות חורף
משלוחי מנות הידרופונים
חסות הידרופוניות מחכות להישלח לתלמידים.

אנו מורידים את הכובע בפני הצוות המסור ומאחלים לכל עם ישראל (והעולם) בריאות והתגברות מהירה ומחזקת על התקופה הכי הזויה שידענו כאן.

השאר תגובה