עיצוב גינה פרחונית: 28 רעיונות מעוררי השראה לאלמנטים פרחוניים בגינה

10058

היש מראה מלבב יותר גינה צבעונית מלאה פרחים? תחושת נחת-הרוח, הפלא שביופי הבריאה והריחות שהם מפזרים באוויר מכניסים אותנו לסצינה מתוך סרט אגדה קסום שלא נרצה לקום ממנו. כדי שתוכלו לתבל את הגינה שלכם בעוד כמה נקודות צבע קסומות מלאות פרחים, אספנו 28 דוגמאות מהרשת להטמעה יצירתית של אלמנטים פרחוניים כחלק מעיצוב הגינה להשראתכם

כללי אצבע להצלחת הגינה הפרחונית שלכם

  1. דעו את תנאי ההארה במקום בו אתם רוצים לשתול וביחרו פרחים בהתאם. לרוב פרחים יאהבו שמש מלאה, אך בהחלט תוכלו למצוא במשתלות גם פרחים וצמחי נוי של חצי צל וצל מלא. דעו מהי כמות השמש במקום המיועד לשתילה וביחרו את הפרחים המתאימים.
  2. באדמה שיתלו יחד פרחים בעלי צרכי השקייה דומים והקפידו עליהם. הסיבה הנפוצה ביותר להריגת צמחים היא השקיית יתר.. נסו להמנע מכך. בשתילה בעציצים הקפידו להעניק לכל צמח את דרישות ההשקייה שלו.
  3. שלבו צמחים עונתיים ורב עונתיים. הצמחים העונתיים לרוב צומחים מהר, פורחים מהר ומעניקים מראה מלבלב וצבעוני לגינה, בעוד הצמחים הרב עונתיים אינם צריכים החלפה בכל עונה ומעניקים לגינה מראה יציב וירוק ברובה, למעט עונת הפריחה בה הוא יוסיף ויעטר אותה גם בצבעים נעימים. צרו תמהיל שישלב צמחים עונתיים ורב עונתיים, כך שגם כשהצמחים העונתיים מתחילים לקמול וצריכים החלפה, גם אם לא מיד הספקתם להחליף את הצבועניות, יש את צמחי הנוי המפותחים ששומרים על המראה הירוק.
  4. דשנו את האדמה בקומפוסט / הומוס בכל החלפת מחזור צמחים
  5. לפני שאתם זורקים רהיט ישן שאלו את עצמכם האם בעבודת שפצור קלה הוא יכול להפוך לפינה פורחת חדשה בגינה

חושבים שעיצוב הגינה שלכם מלבלב ומעורר השראה? שילחו אלינו את התמונות אל [email protected] ונשמח להעלות אותן לאתר.

השאר תגובה